25 May 2010

Comeback paling hot didunia

Sapakah di antara mereka yang akan melakukan comeback paling berjaya kali ini?

Musim panas makin mendekati dan itu bererti bahawa semua kumpulan yang anda pujai sibuk mempersiapkan comeback mereka bagi anda untuk berparti! Kami telah melakukan perbandingan setiap kumpulan besar dan dianalisis "tahap comeback mereka" untuk melihat siapa yang mungkin akan membuat gelombang terbesar di pop Korea

BIG BANG
Sekarang bahawa G-Dragon dan Taeyang melakukan solo mahupun kumpulan telah selesai mini-kunjungan mereka ke Jepun, mereka menyertai semula untuk mengejutkan peminat dengan merilis sebuah MV untuk "Tell Me Goodbye" dari OST Jepun untuk Iris, yang ibintang TOP.
klik disini

Sekadar teaser biasa untuk memenuhi citarasa peminat. bukan yang terbaik dari mereka setakat ini.

SUPER JUNIOR
Setelah kejayaan besar tahun 2009 yang 'Sorry Sorry', semua mata telah tertumpu pada 13 anak laki-laki ini dan comeback mereka. Mereka bukan hanya diterima baik di Korea sahaja; kumpulan ini telah benar-benar menerima sambuat hangat di antarabangsa. Ditambah lagi dengan 'Bonamana' yang jelas di takuk yang sama dan tidak lari dari album-album boyband yang lain. Tetap berada di gelombang yang sama, suara hampir sama seperti 'Sorry, Sorry' dan mempunyai MV yang sangat mirip dengan boot.

saksikan disini

4 MINUTE

Single baru mereka 'HUH' telah hit. Ia memiliki tenaga yang sama dan vokal berkumpilan dan bit elektro-hiphop seperti single mereka sebelumnya. Ini pasti akan menjadi sesuatu yang anda akan dengar mana-mana di jalan kaki di Seoul.

Yang jelas adalah bahawa gadis-gadis telah menumpahkan dayglo eklektik mereka dan streetstyle seakan-akan 2NE1 dan cenderung dengan trend yang biasa diadaptasi oleh band kebanyakan saat ini.

cek it out here

SS501
Mereka baru sahaja mengeluarkan promo yang menarik untuk comeback album, dimana masih tidak diketahui tarikh perasmiannya. Seperti band2 yang lain mereka memilih tema gelap untuk album ini.

Susah untuk diperkatakan kerana tidak cukup maklumat tentang comeback mereka ini. Tapi fan2 pasti tahu SS501 sering mendapat produser terbaik dan menjadi single yang top setiap kali.

2pm
Mereka telah dipenuhi pelbagai kontroversi selama berbulan-bulan tapi mereka akan kembali lebih kuat daripada sebelumnya walaupun tanpa Jaebum. Single terkini mereka Can't Stop, Don't Stop' adalah dijanjikan penuh bertenaga, mantap, power! dan bersemangat waja.


Wonder Girls
Sama seperti Super Junior, Wonder Girls tahu bahawa mereka harus memanfaatkan apa yang telah terbukti berjaya. Sejak melihat 60s mode mereka untuk 'nobody' diterima begitu sangat baik, mereka memutuskan untuk terus berjalan dengan itu untuk album baru, mempertahankan pandangan mod tetapi pencampuran dengan beberapa tampak disko-inspirasi dan suara di MV baru mereka untuk "Two different tears ".
cek it out - klik

No comments:

Post a Comment

 
Web Analytics