20 May 2010

Gerard Butler dan awek-awek rahsianya!



Pelakon yang terkenal selepas menjadi spartan dalam filem 300, Gerard Butler berkata beliau mempunyai beberapa kekasih sejak 2-3 tahun yang lalu, dan tiada siapa tahu mengenainya.

Walaupun beliau sering dikaitkan dengan pasangannya dalam filem Bounty Hunter, Jennifer Aniston. Katanya berita tersebut telah melukakan hati mereka (bekas awek butler):

"Kami mempunyai kemistri semula jadi - Anda boleh melihatnya di majalah. Kami mempunyai masa bersama. Tapi masalahnya - ketika mereka menuduh saya bersama Jennifer, saya mungkin telah melukakan hati orang lain. terakhir saya dua awek, salah satu adalah selama 2 tahun, selain itu 18 bulan, tidak ada yang tahu aku bersama mereka. Saya cukup pandai menyimpan rahsia. Saya kurang bercinta sekarang daripada dulu kerana saya lebih paranoid sekarang. saya jauh tidak sama sekali dengan saya yang terlalu nakal dulu. "

Kami yakin cik butler memang cemerlang dengan gadis-gadis.

No comments:

Post a Comment

 
Web Analytics