21 May 2010

Lindsay ada GF baru!

Lindsay Lohan dikaitkan dengan dengan fotografer berumur 36 tahun, Indrani selepas bekerjasama dalam fotoshoot musim luruh yang lalu.

Mereka sedang bertemu satu sama lain secara rahsia di Los Angeles dan baru-baru ini, telah bermalam di hotel Lindsay! Indriani berkata:

"kami telah menghabiskan banyak waktu bersama. Saya tidak pernah mempunyai hubungan dengan seorang wanita, tetapi Lindsay saya dapati menarik, cantik, cerdas dan hot!
Lindsay terima banyak fitnah buruk, tapi dia seorang wanita yang tabah, kreatif dan berusaha keras untuk mendapatkan tempat yang lebih baik."

Markus Klinko, partner Indrani menyatakan mereka berdua adalah pasangan yang baik. Dia menjelaskan:

"Lindsay dan Indrani mula keluar bersama sejak kami mengambil gambarnya musim luruh lalu. Saya pernah lihat mereka ketika keluar, dan saya pernah lihat mereka melakukan hubungan... Indrani adalah pengaruh yang baik untuk Lindsay. Beliau berlawanan dengan gadis party - graduasi Princeton, beliau meminati seni dan seorang yang philanthropist - bukan seorang yang tipikal seperti GF Lindsay yang lain. Bila mereka bersama, mereka bercakap tentang seni dan makna mendalam tentang hidup."

Semoga hubungan ini akan jadi seperkara yang Lindsay perlukan sahaja untuk kembali ke zaman kegemilangannya.

Kita semua sukakan comeback. kan?

No comments:

Post a Comment

 
Web Analytics